FANDOM

Celestino Cialdini (チェレステーノ・チャルディーニ) - aktualny trener Phichita Chulanonta oraz były instruktor Yuriego Katsuki.

Wygląd

Ma ostre rysy twarzy, krzaczaste brwi, jasnozielone oczy i długie brązowe włosy związane w koński ogon, dzięki czemu widać jego baczki.

Fabuła

Odcinek 1 - Proste jak pierożki!! Grand Prix Finał pełen łez.

Pociesza Yuriego po jego porażce na Grand Prix Finał. Jakiś czas później Yuri urywa z nim kontakt.

Odcinek 4 - Polub siebie... I wykonaj the program dowolny!!

Gdy Victor i Yuri rozmawiają w łaźni Nikiforov pyta dlaczego nie wybrał nigdy swojej własnej muzyki. Yuri powiedział, że Celestino zawsze sam chciał wybierać dla niego utwory.

Po ich dyskusji Yuri pierwszy raz po porażce na Grand Prix dzwoni do Celestino. Na początku ich rozmowy jest niezręcznie, ale potem wcina się Victor i pyta czemu Yuri nigdy sam nie wybrał piosenki. Celestino mówi, że zazwyczaj on wybiera muzykę swoim podopiecznym, ale jeśli mają takie życzenie mogą zrobić to sami. Łyżwiarz raz przyniósł własny utwór, ale zabrakło mu pewności siebie i jednak do niego nie zatańczył. Yuri zadecydował, że zamierza wygrać w następnym finale Grand Prix, a Celestino odpowiada, że to było to, co miał nadzieje usłyszeć po jego ostatniej porażce.

Skate 5- Face Beet-Red!! It's the First Competition! The Chugoku, Shikoku, and Kyushu Championship

Po tym jak Yuri wygrywa mistrzostwa Chugoku Shikoku i Kyushu, Wiktor oświadcza, że Yuri wygra również Puchar Chin. Celestino trenuje z Phichita, a on jest pewny swojej wygranej.

Relacje

Phichit Chulanont

Celestino jest jego obecnym trenerem.

Yuri Katsuki

Celestino był trenerem Yuriego, aż do Finału Grand Prix. Wiedział, że brakuje mu pewności siebie i chciał go zachęcić. Yuri urwał z nim kontakt, nie chciał się z nim widzieć.

Ciekawostki

  • Jego ulubione zdanie to "Ciao Ciao".

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki