FANDOM

Guang-Hong Ji (mandaryński:季光虹; japoński: ジ・グァンホンJi Guanhon) - chiński łyżwiarz figurowy z anime Yuri!!! on Ice.

Przeszłość

Podobnie jak Yuri Plisetsky, Guang-Hong również zadebiutował w zawodach dla dorosłych. Zdobył złoty medal w Skate America.

Wygląd

Guang-Hong jest niskim i smukłym młodym człowiekiem z brązowymi włosami i oczami. Ma delikatne piegi i bywa lekko zarumieniony.

Osobowość

Na początku widziany jest jako nieśmiały i niewinny, jak pokazano, gdy wyraził dyskomfort na widok i rozbierającego się Viktora, ale wolny program ujawnił bardziej "intensywny" aspekt jego osobowości. Guang-Hong bardzo lubi używać portali społecznościowych oraz szanuje Viktora Nikiforova.

Fabuła

Skate 6 - China's On! The Grand Prix Series Opening Event!! The Cup of China Short Program

Po raz pierwszy widziany jest, gdy wygrywa brązowy medal na zawodach w Ameryce, gdzie na podium stanęli również Otabek i Leo. W Chinach Leo zaprasza go na spotkanie z Phichitem, aby zjeść hot pot. Początkowo odmawia, ale gdy Leo wspomina o Viktorze, szybko się zgadza. Później jest nieco przerażony widokiem pijanego i rozbierającego się Rosjanina.

W dniu zawodów Guang-Hong fanboinguje wobec Christophe'a i Viktora razem z Leo i Phichitem. Podczas zawodów wystąpił jako drugi z Le Parfum des Fleurs jako muzyką. Zajął szóste miejsce za swój krótki program.

Skate 7 - China's On! The Grand Prix Series Opening Event!! The Cup of China Free Program

W wolnym programie wystąpił jako pierwszy do The Inferno z Shanghai Blade jako podkładem oraz "więzami i przemocą" w ramach tematyki. Jego trener Kazał mu, aby zostać bohaterem Chin, ale Guang-Hong zastanawiał się jak ma to zrobić, gdy program przedstawia go w roli asasyna. Podczas występu wyobraża sobie samego siebie jako protagonistę historii. Infiltruje wrogą organizację. Gdy sprawy się komplikują, wpada na niespodziewanego sprzymierzeńca, którym jest Leo de la Iglesia. Pod koniec pokonuje swoich wrogów i ratuje Leo. Udają mu się niemal wszystkie skoki w programie, ale pod koniec przegapia lądowanie i upada. Pomimo to udaje mu się zafascynować widownię, której udziela się klimat jego występu.

Finalnie, zajął piąte miejsce z wynikiem 248.69 punktu. Był przygnębiony i sfrustrowany swoją punktacją, a także obiecał przestać używać portali społecznościowych w takiej ilości i więcej ćwiczyć.

Umiejętności

Skoki

Był w stanie wykonać poczwórnego toeloop'a po raz pierwszy w swoim programie w trakcie Cup of China, pomimo tego, że został on niedawno dodany do jego listy skoków.

Relacje

Leo de la Iglesia

Guang-Hong i Leo są dobrymi przyjaciółmi, obaj kochają portale społecznościowe. Brali udział w Skate America i Cup of China. Program Guang-Honga przedstawiał go jako asasyna i Leo jako jego sprzymierzeńca, dla którego Guang-Hong przyjął na siebie nabój pod koniec.

występu.

Phichit Chulanont

Guang-Hong i Phichit są dobrymi przyjaciółmi, Guang-Hong podziwia Phichita oraz jego łyżwiarstwo. Phichit jest także powodem dla którego Guang-Hong zaczął używać portali społecznościowych do kontaktowania się z fanami oraz umieszczania tam mnóstwa selfie.

Programy

Krótki - Le Parfum des Fleurs

Wolny - The Inferno

Cytaty

Moje Grand Prix Series skończy się tu, ale Cztery Kontynenty i Światowe wciąż na mnie czekają. Zlikwiduję problemy techniczne w moich programach i wyszarpię moją drogę do podium! Nie jestem typem, który by umarł w kanale!
— Do siebie

Ciekawostki

  • Według portali społecznościowych, jest jednym z Trzech Najurokliwszych Łyżwiarzy Figurowych w Azjii.
  • Jego marzeniem jest zostać hollywoodzkim celebrytą.
  • Gdy udał się do Kanady aby poćwiczyć podczas wakacji, skończył kupując masowo westernowe ubrania.
  • Jego Instagram to +guanghongji+.
  • Jego program w Cup of China ma najkrótszy czas ekranowy, zajął tylko tyle ile jego poczwórny toeloop.
  • Jest jednym z najmłodszych łyżwiarzy figurowych biorących udział w Grand Prix.
  • Ji (季) to jego nazwisko, a Guang Hong (光虹) - imię.
    • Ji (季) - Pora roku.
    • Guang-Hong (光虹) - światło tęczy/lekka tęcza.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki