FANDOM

Mila Babicheva (ミラ・バビチェヴァ, Mira Babicheva) jeździ na tym samym lodowisku co Yuri Plisetsky i Georgi Popovich, jest również łyżwiarką figurową.

Przeszłość

Jej obecna pozycja w międzynarodowym rankingu łyżwiarstwa kobiet to trzecie miejsce, zaraz przed Sarą Crispino.

Wygląd

Mila

Mila jest kobietą z krótkimi rudymi włosami i niebieskimi oczami. Jest dość wysoka i szczupła. Najczęściej widujemy ją w czarnym topie i spodniach oraz fioletowo-różowych rękawiczkach. 

Charakter

Jest zabawna i na ogół ma poczucie humoru. Lubi drażnić Yuri'ego, ale zwraca uwagę na samopoczucie swoich kompanów pracy.

Relacje

Yuri Plisetsky

Na co dzień są dosyć blisko. Mila traktuje go jak młodszego brata, drażniąc i irytując, ale w razie potrzeby służy mu pomocą i oferuje wsparcie.

Georgi Popovich

Ona i Georgi jeżdżą na tym samym lodowisku pod nadzorem wspólnego trenera Yakova Feltsmana.

Otabek Altin

Mila jest nim zachwycona od pierwszego wejrzenia. Bardzo mu kibicuje i jest niezwykle oczarowana podczas jego występów. Kubo stwierdziła, że Mila się podkochuje w Otabeku i w następnym sezonie będzie zabiegać o jego atencję.

Ciekawostki

  • Pierwotnie miała być graczem hokeja.
  • Ashley Wagner (amerykańska łyżwiarka figurowa) zauważyła podobieństwo Mili do samej siebie. Na swoim Twitterze napisała: "Zadebiutowałam w anime #yurionice"[1] oraz wstawiła swoje zdjęcie i Milę do porównania.

Przypisy

  1. https://twitter.com/AshWagner2010/status/793590070766821377

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki