FANDOM

Jestem Erosem i Eros jest mną?! Starcie! Hasetsu na lodzie - trzeci odcinek anime Yuri!!! on Ice.

Scenopis

W "Onsen na lodzie" pierwszy tańczy Yuri Plisetsky, a następie Yuri Katsuki. Victor zdecyduje kogo będzie trenerem do końca sezonu

Fabuła

Victor pokazuje programy dla Plisetsky'ego i Katsuki'ego. Japończyk zaczyna obawiać się, że nie podoła zadaniu, gdyż "Eros" zupełnie do niego nie pasuje. Młody Rosjanin również nie jest zachwycony, ponieważ jego trenerowi cały czas coś nie pasuje.

Yuri jako pierwszy odnalazł swojego erosa - był nim katsudon. Agape drugiego łyżwiarza odnalazła się po jakimś czasie, dopiero gdy stał pod wodospadem przypomniał sobie o dziadku. Niedługo potem z Rosji przyleciały wszystkie kostiumy Victora i rywale mogli wybrać sobie stroje.

Katsuki zmartwiony swoim brakiem pewności siebie idzie w nocy do Minako i prosi ją o naukę kobiecych ruchów. Ta, mimo że nie była zachwycona wizytą mężczyzny pomaga mu.

Starcie rozpoczyna się od występu Rosjanina. Początkowo jechał perfekcyjnie, publiczność jak i trener byli oczarowani jego występem. Pod koniec traci jednak nad sobą kontrolę i nie jest już skupiony na swojej agape. Katsuki pojechał jako drugi. Zaskoczył wszystkich swoją pewnością siebie i zmysłowością. Nikt nigdy wcześniej nie widział takiej twarzy Japończyka. Pod koniec występu Yurio znika, bo już wie że przegrał. Przysięga jednak, że wygra Grand Prix.

Występują

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki