FANDOM

Otabek Altin (オタベック・アルティン Otabekku Arutin) to jeden z łyżwiarzy występujących w Yuri!!! on Ice.

Tło

Otabek miał swój seniorski debiut w poprzednim sezonie i zgarnął brąz. Otrzymał srebro na Skate America w bieżącym sezonie i złoto na NHK Trofeum.

Jest on niezwykle popularny w swoim rodzinnym kraju i jest on uważany za bohatera narodowego.

Wygląd

Otabek ma brązowe oczy i krótkie, czarne włosy w stylu ,,undercut". Jest dosyć niski jak na swój wiek. Zazwyczaj jego twarz wyraża beznamiętność, ale zdarza mu się ukazywać ślady jakiejś głębszej ekspresji.

Charakter

Wykazuje się stoickim spokojem i zazwyczaj nie ukazuje emocji. Jest on bardzo nieśmiały, ale jego jazda na łyżwach jest wymowna i wyrazista.Chłopak też jeździ na swoim motocyklu.

Fabuła

Na pięć lat przed GPF w Barcelonie Otabek był uczestnikiem obozu szkoleniowego prowadzonego przez Yakovaa Feltsmana. Był to jego pierwszy rok jako Junior i ze względu na niemożność dotrzymania kroku rosyjskim łyżwiarzom, został przeniesiony do klasy dla początkujących, gdzie spotkał Jurija Plisteksyego.Wtedy to Otabek postanowił nie przejmować się baletem, zdając sobie sprawę, że balet nie jest jedynym sposobem łyżwiarstwa.

Póżniej przeniósł się do pociągu z Rosji do Amerki, a następnie do Kanady. Minął rok, odkąd wrócił do swojego rodzinnego miasta w Kazachstanie.

Ciekawostki

  • Nienawidzi pasji do social medii.
  • Jego imię właściwie jest z pochodzenia uzbeckiego; odpowiednikiem Kazachstanu byłby Atabek. Innym możliwym odpowiednikiem byłby też Otarbek.
  • Altyn/Altin oznacza "złoto" w języku kazachskim tak jak w kilku językach tureckich.Jest to również historyczna rosyjska waluta.
  • Otabek opiera się na kazachskim łyżwiarzu Denisie Ten, który również urodził się i mieszkał w Almaty oraz często otrzymuje misie podobne do tego jakiego posiada Otabek.
  • Jego Instagram to otabek-altin.
  • Jednym z jego hobby jest praca jako DJ. Lubi pracować z muzyką rockową.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki