FANDOM

Sara Crispino (サーラ・クリスピーノ, Sāra Kurisupīno) - łyżwiarka figurowa z anime Yuri!!! on Ice.

Przeszłość

Zajęła czwarte miejsce w żeńskich Mistrzostwach Świata w Łyżwiarstwie Figurowym.

Wygląd

Sara ma długie, czarne włosy, opaloną skórę i fioletowe oczy.

Osobowość

Skate 8 - Yuuri vs Yuri The Horror!! The Rostelecom Cup Short Program

Sara widziana jest w windzie z Emilem. Rozmawia z Seung-gilem, który zbywa ją chłodno, pytając jak bycie dla niej przyjaznym może mu pomóc.

Później ogląda krótki program Michela. Jest pod wrażeniem, ale z nieufnością podchodzi do tego, jak bardzo Michele na niej polega, myśląc o tym, jak bardzo i niezdrowa jest ich relacja, polegająca na byciu od siebie zależnym.

Umiejętności

Skoki

Sara jest jednym z lepszych skoczków w żeńskim przedziale, ponieważ potrafi wykonać trudną kombinację skoków, takich jak jej Triple Lutz-Triple Loop.

Relacje

Michele Crispino

Sara i Michel są bliźniętami dwujajowymi. Ich relacje są bardzo dobre, Sara zawsze ogląda występy brata. Michele jest wobec niej przesadnie nadopiekuńczy, chroni ją przed wszelkimi potencjalnymi zalotnikami. Jednakże w niezdrowy sposób polegają na sobie wzajemnie, jest to coś, co Sara, w przeciwieństwie do Michela, uważa, że powinno się zmienić.

Cytaty

Mickey musi dotrzeć do miejsca, w którym będzie mógł wygrać beze mnie obok. W tym tempie, jeśli jeśli nic się nie zmieni, oboje poniesiemy porażkę
— po Krótkim Programie Michela podczas Rostelecomu

Ciekawostki

  • Jej nazwa na Instagramie to sala-crispino.
  • Początkowo twórcy anime popełnili błąd, nazywając ją "Salą". Zostało to później poprawione.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki