FANDOM

Seung-gil Lee (Koreański: 이승길, Japoński: イ・スンギル I Sungiru - wymowa: Ee Seung-gil) - jeden z łyżwiarzy figurowych z anime Yuri!!! on Ice

Przeszłość

Wygląd

Seung-gil ma czarne włosy, ciemne oczy, bladą skórę oraz wyraziste brwi.

Jego strój z krótkiego programu był niezwykle kolorowy.

Osobowość

Gdy Seung-gil nie zajmuje się łyżwiarstwem, nie przejmuje się niczym i jest raczej niepoważny. Jednakże gdy wchodzi na lód, staje się bezwzględnym, o chłodnym spojrzeniu człowiekiem. Ta transformacja jest częścią jego apelu do fanów łyżwiarstwa figurowego.

Seung-gil jest popularny z racji faktu, że jego występy są piękne, lecz jest stoicko spokojny wobec swoich fanów, którymi są głównie kobiety.

Jego występy nie zawierają w żadnych fanserwisów z racji faktu, że łyżwiarz myśli tylko o tym, żeby jak najlepiej zademonstrować swe umiejętności. Ponadto, podczas występów często wylicza sumę punktów, jaką otrzyma za wykonywane właśnie skoki.

Fabuła

Skate 8 - Yuuri vs Yuri The Horror!! Rostelecom Cup, Short Program

Seung-gil czeka na windę razem z Yuurim. Nie są przyjaciółmi, więc nie rozmawiają. Winda przybywa wraz z Michelem, Sarą i Emilem. Sara pyta Lee, czy nie spędziłby z nimi czasu, ale on odpowiada chłodno pytaniem o to, jakie korzyści otrzyma poprzez bycie wobec niej przyjacielskim.

Później wykonuje swój występ. W trakcie wylicza ilość punktów które otrzymają jego skoki, gdy je wykona.

Umiejętności

Skoki

Seung-gil jest świetny w skokach i przez pewien czas był jedynym łyżwiarzem będącym w stanie wykonać Poczwórny Loop w międzynarodowych zawodach.

Relacje

Programy

Krótki - Almavivo

Dowolny - Pavane Pour une Infante Défunte

Cytaty

Czy będę miał jakieś korzyści z bycia dla ciebie przyjaznym?
— Do Sary Crispino

Ciekawostki

  • Lee ma wielką niechęć zarówno do kobiet, jak i warzyw.
  • Nie wygląda dobrze w niczym oprócz odzieży sportowej, gdy sam wybiera swój strój. Właściwie nie interesuje się modą, ponieważ jest zbyt oddany łyżwiarstwu.
  • Jest właścicielem Jindo, koreańskiej rasy psa.
  • Jego nazwa na Instragramie to seung-gillee.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki